Sivut

2. joulukuuta 2011

Veikko ja kiitosta lukijoille

Blogiini on nyt viikon aikana alkanut lukijat lisääntymään tasaiseen tahtiin, jei! Johtuuko se tosiaan oikeesti siitä, että lisäsin bannerin, vai onko mun postauksista tullut mielenkiintoisempia?? No mutta, paljoa ei puutu enää 40 lukijasta, eli ajattelinkin nejänkympin mennessä rikki toteuttaa ensimmäisen toivepostauksen! Tietenkin sillä ehdolla, että niitä toiveita sitten myös tulee :D Elikkä kommenttia vaan, millaista postausta haluaisitte!

Keskiviikkona olin vaan töissä ja siellä oli vaihteeksi aika kakkaa. Torstaina olin sit Pedantissa taas tunnilla, Veikolla taas. Hypättiin aika vähän, alkuun kavalettia ja ristikkoa, joka nostettiin sit pystyksi, sitten tehtävään lisättiin toinen kavaletti+ristikko joka nostettiin sit viel pystyksi ja lopuksi lisättiin vielä yhdet samanlaiset. Lopuksi eka ja viimeinen oysty muutettiin vielä oksereiksi. Tunti meni ihan ok, ei mikään huippufiilis jäänyt, mutta ei huonokaan. Veikko oli aina vahvana ja vaihtoi vähän hanakasti, mutta ei muuten mitään ihmeellistä. Katsokaa videosta! Ihan hyvillä fiiliksillä mennään sunnuntaina harkkakisoihin.



Siinäpä taas kaikki, tämä oli nyt tällä kertaa tällainen pikapostaus. Palaillaan viikonloppuna!

PS. miettikääpä ihmiset sitten taas, mistä ostatte sen joulukinkkunne. Tämä video voi auttaa tekemään päätöksen. Suosikaa luomua!

2 kommenttia:

  1. "Keskiviikkona olin vaan töissä ja siellä oli vaihteeksi aika kakkaa",


    Kai ku mä olin siellä...=) t. kakkasi

    VastaaPoista
  2. Heh heh :D Sit ku lähdit nii oli kakkaa.

    VastaaPoista