Sivut

16. joulukuuta 2011

Torstain terävimmät

Lol mikä postauksen otsikko, mutta tulipahan mieleen, kun toi tulee aina jossain radiossa. Radio Rockilta kai. Mutta anyway! Hiustenvärjäysoperaatio ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan, ei nämä nyt kamalat ole, mutta ei kyllä sellaisetkaan, kuin niistä piti tulla. Mulla oli visio sellasista tasaisen tummanpunaruskeista hiuksista, ja nämä eivät kyllä ole tasaiset eivätkä edes tummanpunaruskeat. Oikeestaan nämä ei ole edes punaiset vaan oranssit. Uusi väri päälle vaan.

Tänään olin Pedantissa sillä koulutunnilla ja perinteisesti Veikko alla. Tehtiin sellaista harjoitusta, että pitkän sivun alkuun voltti, josta jatkettiin suoraan pitkälle sivulla takaosaa sisäänpäin väistäen. Tultiin harjoitusta kaikissa askellajeissa molempiin suuntiin, ja meni oikeastaan ihan hyvin. Oikeessa laukassa mulla oli vähän vaikeuksia, kun Veikko oli kamalan vahvana ja mulla vielä luisui ohjat kokoajan sormien välistä, mutta taidettiin saada muutama ihan onnistunut pätkä siinäkin suunnassa. Loppuravit piti mennä ajatellen keskiravia, no mä olin kyllä siinä vaiheessa niin väsynyt, etten jaksanut oikeen pitää heppaa edestä kasassa, niin me vaan juostiin pitkänä, mutta tarkotus olikin vaan saada hepoja vähän avaamaan paikkoja. Kiva tunti oli ja kun huomenna mulla kerran loppuu koulu, voisin vaikka varata ens viikollekin koulutunnin =) Alla video, kiitos Moonalle.



Hehkutan nyt vähän vielä sitten niitä mun uusia Crocseja, jeejee ne on ihanat ja söpöt ja lämpimät =) Ja maksokin vaan 52,50 euroa, alkuperäinen hintä oli siis jotain 70 euron kieppeillä.

<3

Tässä tais olla kaikki "mainitsemisen arvoinen"... Huomenna on sitten tosiaan ne koulun päättärit, iltapäivällä mennään luokan kanssa Teiniin syömään, ja illalla varmaan johonki muualle... Juomaan... Lauantaina töitä ja sunnuntaina Lenneilyä ja kenties joululahjojen viimeinen tsekkaus! Viikonloppuun, haudi! =)

PS. (taas...) blogista on tullut kommenttia, että ulkoasua pitäis piristää, ja ajattelin jotain jouluista, onko ideoita? Ja muistutttelen siitä toivepostauksen toteutumisesta 50 lukijan rajan rikkoutuessa, elikkä liittykääpäs lukijaksi vaan rohkeasti!

PPS. Hahah, pakko vielä mainita, että mun blogi oli löydetty hakusanoilla "hevoset on perseestä" :D En mä nyt ihan tota mieltä ole...

1 kommentti:

  1. kivannäköistä menoa veikon kanssa :) ja nauroin viimeiselle jutulle..xD

    VastaaPoista