Sivut

4. joulukuuta 2011

What a weekend!

Perjantai-ilta ja lauantaiaamu meni töissä, mutta lauantai ilta olikin sit melkonen! Aluksi mun piti vaan mennä kaverille istumaan iltaa vinkkupullon kanssa, kun tänään oli kerran kisat. No, vinkkupullo tuli ja meni ja siinähän sain kuningasidean että lähdetääs baariin! No, se ei todellakaan ollut hyvä idea, sanottakoon nyt näin, ettei oo hetkeen hävettänyt näin paljoa... Mutta ei siitä ehkä sen enempää!

Tänään oli sitten ne kisat, ja aamu lähti varsin mainiosti käyntiin! Mulla oli loppunut kännykästä yöllä akku, eikä herätyskello toiminut. Heräsin siinä sitten puol kahdeltatoista, jolloin mun ois jo pitänyt olla matkalla tallille. No ei siinä mitään, mutta Linda oli meillä yötä ja piti sekin heittää vielä kotiin, puhumattakaan siitä, että mulla oli ihan kamala krapula. Selvisin tallille sitten varttia vaille 13, ja mun luokka alkoi 5 yli. Ehtisin verkata yhteensä ehkä 5 minuuttia ja hyppäämään vaan toiseen suuntaan, mutta Veikko tuntui jo verkassa tosi hyvältä, eli ei paljoa haitannut.

Rata olikin sit oikeestaan ihan super, tasainen ja sujuva, paikat löytyi hyvin ja tuli hyviä hyppyjä. Seiskaesteelle laukka vähän kuoli ja hyppy oli huonompi, mutta muuten oon kyllä todella tyytyväinen! Radan jälkeen saatiin kommenteiksi: "helvetin hyvä!". On se hieno heppa se Veikkokin =) Mulla on Lenninkin kanssa käynyt niin, että oon ehtinyt verkkaamaan vaan muutaman minuutin, ja sekin oli oikeastaan paras ratamme Lennin kanssa, eli tästä voimme todeta, verkkaaminen on yliarvostettua! Kuvista kiitos ja (c) Janitalle.












Semmosta. Huomenna olis vielä vapaapäivä, meen katsomaan kavereiden lakitusta ja aattelin vähän siivoilla. Tiistaina meen sit Lennin kanssa sinne Matin valmennukseen, ja illalla tietty linnanjuhlat-studio! Muistuttaisin vielä siitä toivepostauksesta, yksi lukija puuttuu neljästäkympistä, mutta kukaan ei ole vielä toivonut mitään! Ja ei ole toivepostausta ilman toiveita, eli kommenttia vaan jos jonkun erikoispostauksen haluatte! Nyt unille, heippis!

4 kommenttia:

  1. ja niiin, toivepostauksista, mistä varusteista haaveilet? voit myös kertoa ratsastusharrastuksesi "historiasta" ym :)

    VastaaPoista
  2. Jei, vinhoinkin niitä toiveita XD Teen tost ratsastushistoriast vaiks =) Ansu, nii Veikko onki aika super, se alkaa pikkuhiljaa nousta lemppariks <3 Ei kyl mee silti Hobbiksen ohi!!!

    VastaaPoista