Sivut

14. joulukuuta 2011

Alkuviikon kuulumisia

Eipä oo nyt muutamaan päivään tullut postailtua, kun en mitään kummepia ole tehnyt, eikä mitään kuviakaan ole, ja ne kuvattomat postaukset on niin tylsiä! No kerron nyt kuitenkin vähän alkuviikosta, maanantaina oltiin siis Lennin omistajan kanssa siellä Ypäjällä, hän oli valmennuksessa ja mä olin kuvaamassa ja auttamassa. Hienosti meni ja kyllä siitä Lennistäkin näköjään liikettä löytyy, kun osaa vaan pyytää :D

Tiistai meni töissä ja tänään keskiviikkona kävin ratsastamassa Lennin. Suunnitelmissa oli nyt koittaa uudestaan tehdä se eteen-alas-treeni mikä meni sunnuntaina ihan mönkään, otin champonin avuksi ja nyttenhän Lenni olikin tosi kiva ja rento! Alkuun oli aika jännittynyt, mutta loppua kohden juoksi oikein rennosti ja nätisti ja venytti kunnolla eteen-alas, joka oli siis tarkotuskin =)

Lenni se siellä =)

Kun tulin tallilta, alkoi mub hiustenvärjäys prosessi, värjään nimittäin punaiseksi!!! Nyt on värin poisto tehty, ja hyi hele miltä nämä hiukset näyttää! Huomen aamulla täytyy herätä kuudelta värjäämään, kun meillä on koulukuvaus, eikä huvitä tällaisilla oranssinkeltaruskeanmustilla hiuksilla mennä kuvaan...

Vai pitäiskö sittenkin jättää näin...


Kävinpä vielä illemmalla Lindan kanssa kaupungilla kuolaamassa vaatteita, joita en oikeasti raaski ostaa enempää! Oon tässä kuussa tuhlannut jo muutaman sata euroa vaan nettikaupoissa shoppailuun, ja vieläkään ei ole ostosnälkä tyydytetty... By the way, tilaamani ihanat Crocsin talvisaappaat saapuivat tänään, laitanpa niistä kuvan huomenna, kun oon ne käynyt hakemassa, ne on niin ihanat! Ja perjantaina pitäis tulla H&M:ltä paketti... Heh. Nii ja sitten vielä kun olin ollut Lindan kanssa niin mentiin iskän ja pikkusiskon kanssa taas vaihteeksi Siipiravintolaan syömään! Nam.

Jeppis, eipä muuta tänään, tämä nyt oli taas vähän tällainen pikapostaus, kun kello on jo paljon ja pitäisi tosiaan kuudelta herätä niitä hiuksia värjäämään! Huomenna meenkin sit Pedantiin KOULUtunnille, mitäköhän siitäkin mahtaa tulla... Oon ollut viimeksi heinäkuussa koulutunnilla, joten kyllä tulee todellakin tarpeeseen! Nyt kun mulla perjantaina loppuu koulu, yritän taas päästä vähän säännöllisemmin niille koulutunneillekin. Palaillaan huomenna!

PS. muutama on toivonut postausta mun ratsastusvarusteista, joten toteutan sen sitten, kun viidenkymmenen lukijan raja paukkuu rikki. Toivottavasti tämä tapahtuisi jouluun mennessä, jos pukki vaikka sattuu tuomaan jotain kivuuksia...

3 kommenttia:

  1. olisit laittanut Lennistä omistajansa kanssa siitä valmennuksesta kuvia kans, olisi ollut hauska katsella! :) Ja onnee koulutunnille xD

    VastaaPoista
  2. No mun piti ensin mut en sit viittiny ku en oo kysyny lupaa, eikä se kumminkaan ois vastannut näin myöhään enää :D

    VastaaPoista
  3. kysy ny ja laita seuraavaan postaukseen jookos! ;)

    VastaaPoista