Sivut

29. marraskuuta 2011

25 yötä jouluun on...

...laskin aivan itse! Kylläpäs nyt postatuttaa, mutta ei kai se pahasta ole!? Joululaulut on jo hetken soineet päässä ja joutunnelmaan pikkuhiljaa virittäydytty, mutta tänään joulu jo vähän niinkuin omalla kohdalla alkoi! Ostettiin tai siis iskä osti mulle nimittäin joulukalenterin! Wuhuu, se oikein sellainen hieno Nalle Puh-suklaakalenteri... Haluaisin vielä partiolaisten, muttei ne ikinä tuu meille myymään niitä =( Sitten ostettiin meidän haukuille (ekat) joululahjatkin ja sain paketoida ne, oon niin joulufiiliksissä! Ja kun oikeen vauhtiin pääsin, niin kirjoitin vielä joululahjatoivelistankin! Oon siis naperosta asti aina kirjottanut joulupukille kirjeen, ja se on laitettu meidän postilaatikkoon, josta "tontut on käyneet sen hakemassa"... No joo, jos tällä kertaa jätän sen vaan suoraan keittiön pöydälle, niin meneepähän toiveet oikeeseen osoitteeseen!


Koska olen ollut tänä vuonna niin hirmu kiltti, ja ansaitsen paljon lahjoja, toivoisin:



-sen otuksen, josta oli eilisessä postauksessa kaksi kuvaa...

-KL:n ruskea Mondou huppari

-talviratsastushousut (ei toppa)

-jotkut LÄMPIMÄT ja VILLAISET ratsastussukat





-Jacsonin musta toppaliivi

-kirjoja

-lahjakortteja, esim. S-ryhmä, Zara, joku ratsastustarvikeliike




Olikohan tossa tarpeeks... Melko ratsastustarvikepainotteinen lista :D Ensimmäistä toivon tietysti eniten, mutta se toive on melko mahdoton, niin oletan sitten saavani hyvitykseksi nuo muut ainakin! Heh...

Jees, eipä mulla muuta, tekipähän vaan mieli jakaa mut ihanat toiveet tännekin! Voin sitten antaa osoitteen, jos joku haluaa mulle joulumieltä pakettien muodossa lähetellä! Tsih. Huomenna töitä ja torstaina tallille, palaillaan taas! Moikkis =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti