Sivut

25. tammikuuta 2012

Ideoita?

Heipsan ihanaiset lukijat, mulla olisi pikku kysymys, eli sellainen, kun mulla nyttenkin tämä alkuviikko on ollut tällasta, etten oo käyny ratsastamassa (ja suurin osa tätä ainakin heppablogina vissiin lukee?) eikä siis ole oikeen mitään kiinnostavaa kerrottavaa, niin mistäs haluaisitte lukea? Kun tuntuu nyt vähän hölmöltä ruveta selittelemään vaan jostain mun salitreeneistä ja Ikea-ostoksista, kun te ette sellaisia vissiinkään odota? Saa siis ehdottaa toive-/erikoispostauksia näiden hevosettomien päivien varalle! Kun musta ainakin on tyhmää pitää aina muutama päivä hiljaiseloa täällä vain sen takia, ettei ole mitään kerrottavaa

Tai no tietenkin jos jotain kiinnostaa mun muutkin kuin heppatouhut, niin voinhan mä niistäkin kirjoittaa. Mutta ei mulla tähän hätään muuta ollut, huomenna Lenneilemään ja Pedantiin tunnille, eli sitten tulee taas niitä heppajuttuja!

Loppuun vielä osallistumiseni Aadan hevoselämää-blogin arvontaan. Arvonnassa voi voittaa Kingslandin saapassukat valitsemassaan värissä. Arvontana pääset tästä.

4 kommenttia: