Sivut

5. elokuuta 2011

Turhaa lätinää vol.2

Hiphei, mulla on 20 lukijaa! Täytyyköhän ruveta jo vähän petraamaan näiden postausten kanssa? Hehheh. Tämän postaukseen en ainakaan petraa, kun ei ole mitään erikoista kerrottavaa eikä edes kuvia! Höh. Eli tämä postaus sisältää tosiaankin vain ja ainoastaan turhaa lätinää...

Tänään olin siis vaan Lenniä ratsastamassa ja töissä, menin Lennillä vaan nopeesti kaikki askellajit läpi ja testasin, että se reagoi pohkeeseen. Se oli ihan jees, vaikka välillä katselikin maisemia ja olevinaan pelkäsi rätisevää sähköpaimenta, mutta ei se mitään. Töissä oli tyhmää kun oli kiire, mutta onneksi Mimi oli auttamassa ja piristämässä mua. Eilenkin olin vaan töissä enkä tehnyt mitään kivaa kivaa. Mutta nyt mulla on ainakin sunnuntaihin asti vapaata, huomenna Joni tulee taas lomille ja mennään ainakin Siipiravintolaan syömään (taas :D). Ehdotin sille, jos oltais lähdetty lauantaina laivalle, meidän isä on nääs Viikkarilla töissä ja oltaisiin päästy ilmaiseksi, mutta ei se saa kuulemma armeijasta lupaa? Tyhmää. Keksitään varmaan sitten jotain muuta kivaa.

Vaihdoin nyt ratsastuskoulutuntini tiistain yleistunnilta torstain estetunnille, että pääsee niitä esteitä sitten treenaamaan enemmän, kun Lennin kanssa tulee kumminkin enimäkseen mentyä koulua, ja esteet nyt ainakin tällä hetkellä on enemmän se mun juttu.

Enkä oo muuten tainnut täällä kertoakaan, että meen nyt syksyllä kouluun! Hain siis nyt syksyksi yliopistoon lukemaan biologiaa, mutta en päässyt, joten mun piti pitää välivuosi. Sitten bongasin mun yhden kaverin Facebookista, että hän oli päässyt Turun kristillisen opiston Viittomakieli ja visuaalinen kommunikointi-linjalle, ja mäkin päätin hakea sinne. Tämä linja on siis 16 viikkoa kestävä viittomakielen "alkeiskurssi", joka toimii hyvin pohjana jos on hakemassa vaikkapa  viittomakielen tulkiksi. Itse hain tänne enemmänkin sen takia, että mulla on muutama viittomakielinen kaveri, ja haluan siis tosiaankin oppia viittomakieltä =) Laitan kyllä ens keväänä hakupaperit myös Diak:iin viittomakielentulkkilinjalle, ja jos en bilsaa pääse lukemaan niin menen sitten ainakin vuodeksi sinne (jos pääsen :D).

Että joo, oli varmasti todella mielenkiintoinen postaus, mutta tekipä nyt vaan mieli kirjoittaa jotain. Ehkä ensi kerralla saatte jotain, oi mahtavat 20 lukijaani, jotain mielenkiintoisempaa  =) Saa myös laittaa tietenkin toiveita, mitä haluaisitte täältä lukea. Eipä muuta, siirryn Harry Potterin pariin, heippis!

PS. yritin viel ettiä jotain kuvaa, minkä oisin voinu laittaa tähän ettei näytä niin tylsältä, mutta eipä löytynyt aiheeseen sopivaa!

4 kommenttia:

  1. Saan mä luvan mut sitä pittää hakkee

    VastaaPoista
  2. Okei mut älä kirjota anonyyminä kakkapää <3

    VastaaPoista
  3. Pelkäl risteilyl saa lähtee :) Ko ei teknisesti ottaen poistu maasta :D

    VastaaPoista
  4. Sitä mäki sanoin mut ei kuulemma saa... :D

    VastaaPoista