Sivut

25. lokakuuta 2011

Itseni hemmottelua

Varoitus: jos haluat lukea heppajuttuja, älä jatka pidemmälle. En ole nimittäin tällä viikolla hevosen selässä vielä käynytkään, joten päätinpäs tehdä tällaisen ihanan tusinateiniblogipostauksen! Maanantai meni töissä ja tänään oon sitten hemmotellu itseeni! Koulun jälkeen kävin solkussa pitkästä aikaa, hakemassa vähän pohjarusketusta Thaimaata varten, ah. Rakastan rusketusta ja musta solkussa on ihanaa käydä, ja nyt äiti oli ostanut Citydealista 5 kerran lahjakortin Kaarinan Kilosportin solariumiin, ja hän on itse töissä, niin käytinpäs tilaisuuden hyväkseni! Pisamat tuli taas kivasti nassusta esille, huomenna uudestaan x)

Nyt illalla kävin sitten Maijan kanssa Myllyssä, mun ei aluksi pitänyt ostaa mitään mutta houkutus kasvoi jälleen kerran liian suureksi, ja mukaan tarttui muutamat korut. Onneksi ne oli alennuksella, ja sain kaksi sormusta ja rannekoru kasan alle kympillä!



Joop, ei mulla siis tosiaan mitään järkevää kerrottavaa ole. Voisin vielä vähän hehkuttaa saappaita (okei tämä liittyy vähän hevosiin), jotka mun on pakko saada ja vihjasinkin äidille, että jos on vaikeeta keksiä kakskymppislahjaa mulle ens kesänä, niin Petrien Meredith saappaat ois aika jees...Ne olis nyt jossain nettikaupassa tarjouksessa alle 600€!! No joo, ehkä mun ei kannata haaveilla noista vähään aikaan... :D Mutta ne on ihanat!!

Eikös ookin ihanat <3

Noniin, ehkä tämä teinipostaus saa jäädä tähän. Huomenna siis solkkua ja illalla tytsyjen kanssa kenties viihteelle, palaillaan pian! Adios! =)

PS. Niin ja pitää vielä tätäkin vähän hehkuttaa: mä meen ens helmikuussa LMFAO:n keikalle Helsinkiin! OMG! I'm sexy and I know it...

2 kommenttia:

  1. Ikkunasta näen kiviä vyöryvän. KIINNOSTUKSEN KIVIVYÖRY.Koht en pääse enää ulos.Talo hautautuu kivien alle.

    VastaaPoista