Sivut

25. syyskuuta 2011

Viikonloppu kipeänä ja tylsyyttä

Jepjep, meikä on siis taas kipeä, kuumetta ei tälläkään kertaa ole, mutta tällainen ärsyttäväinhottavatylsäräkänuhayskä on päällä. Ei kivaa. Perjantai meni töissä josta vaan kotiin nukkumaan, ja lauantai meni sitten kotona, vietin lauantai-iltani (alkaa naurako) pelaamalla Sims kakkosta =) Se on ihan paras peli ja haluun niin paljon 3. osan ja kaikki lisäosat siihen päälle! No mutta joo... Lauantai-iltana jännitin myös, mitkäs lottonumerot sieltä arvonnasta putkahtaa. Ei tietenkää ne joita mulla oli 15 riviä laitettuna... Aattelin, että se lottopotti selvästi odottaa, että on tarpeeksi suuri mun voitettavaksi. Mulla on kohta vaan mennyt siihen lottoomiseen varmaan se miljoona, että vois jo pikkuhiljaa alkaa onni suosia..!

No mutta siis koska mulla on tylsää, niin päätinpä jakaa tänne, että mitä mä sillä lottovoitolla oikeen tekisin! Ei varmaan ketään kiinnosta, mutta musta tää haaveilu on vaan niin kivaa =)

1. Ensimmäiseksi ostaisin (tietenkin) hevosen. Tai no en ehkä ihan ensimmäiseksi mutta heti kuitenkin. Voisin oikeastaan ostaa kaksi, meidän entisen hevosen Rosin ja sitten Pedantista Hobbiksen, jolla oon esimerkiksi hypännyt ekat kisani. Voisin oikeastaan ostaa vielä kolmannen, jonkun vähän nuoremman, jonka kanssa voisi ihan kunnolla alkaa vaikka kisaamaankin... Rosi on siis nyt 15-vuotias ja Hobbis 13-vuotias.

2. Sitten ne mun kaikki ihanat hevoseni tartteisivat tietenkin varusteita. Ahh sitä onnea, kun PÄÄSEN (...) shoppailemaan heille kaikille omat varusteet ja miettimään mitkä värit heille oikein sopii eikä olisi mitään väliä mitä maksaa! Ihunaa =) Musta kyllä monet "halpis" varusteet on hienompia kuin kalliit merkkivarusteet, koska niissä merkkivarusteissä on aina pakko lukea niin isolla se merkki. Niin ja itselleni ostaisin tietenkin kaikkia ihania ratsastusvarusteita!

3. Lähtisin maailman ympärimatkalle! Tämä tapahtuisi kyllä osissa, koska maailmassa on niin monta paikkaa jossa haluan käydä. Oikeastaan haluan käydä ihan kaikkialla. Paitsi ehkä Pohjois-Koreassa... Mutta kuitenkin! Voisin kiertää kaikki maanosat aina omana reissunaan, ja lähellä oleviin kohteisiin tehdä sellasiai pitkiä viikonloppureissuja. Matkustelu on ihanaa <3

4. Sitten remontoisin meidän talon. Tai oikeastaan remontoisin vaan saunan, siitä tulisi oikea sauna-osasto porealtaineen kaikkineen! Ja saunasta suora pääsy ulos, missä olisi sitten kylpytynnyri ja muuta mukavaa. Keittiö meillä on aika vasta remontoitu, samoin olohuone. Kylppäri sais kyllä vähän uudistusta, ja yläkerta menisikin kokonaan uusiksi. Ja piha laitettaisiin kuntoon ja koirille isompi tarha upean koirankopin kera.

5. Ostaisin muutaman kerrostaloasunnon keskustasta ja laittaisin ne vuokralle. Itselle ostaisin jonkun upean kaksion jostain päin Turkua, johon muuttaisin sitten joskus, kunhan se olisi remontoitu täydelliseksi. Ostaisin varmaan myös jostain Turun lähistöltä, maalta iiiiiiison tontin, johon rakennuttaisin talon ja kenties myös tallin tulevaisuutta varten. Tai jos se ei sitten enää kelpaisikaan, myisin sen.

6. Maksaisin tietenkin kaikki sukulaisten lainat ynnämuut pois, ja hemmottelisin itse kutakin ansaitsemallaan tavalla.

7. Ostaisin itselleni, äitille ja iskälle autot. Itselleni joku sporttinen mieluiten hybridi, äitille joku kiva pikkuinen ja söpö ja iskälle maasturi, kun se siellä mettässä niin paljon juoksee. Pikkusisko saisi ehkä mopon tai mopoauton, jos osaisi olla kiltisti.

8. Lahjoittaisin hyväntekeväisyyteen varmaan aika paljonkin rahaa. Nimenomaan eläinten- ja luonnonsuojeluun, ihmiset eivät minun pennosistani hellyyttä saa.

9. Lähtisin varmaan tukemaan mahdollisimman paljon kaikkia luomutiloja ja -tuotantoa. Luomueläimet elävät onnellisesti ja se on asia, jota todellakin kannattaa tukea.

10. Pitäisin kavereille jotkut isot ja hienot bileet!

Jeejee, nyt alkoi taas mielikuvitus laukkaamaan ja kuvittelen jo mun ihanaa tulevaa elämääni miljoonieni kanssa... Aina sanotaan, ettei raha tee onnelliseksi, mutta mä olen niin materialisti ja rakastan rahaa, että ei varmasti päde tuo sanonta muhun. Oon myös oikeesti aika antelias ihminen ja varmaan hemmottelisin mun kavereitakin, mutta ei musta kyllä mikään pankki tulisi! Ja voi helvata, että suuttuisin jos mua alettais syyllistämään, etten vaikka maksa ravintolalaskua, koska mulla on rahaa.

No joo, ehkä tää haaveilu saa jäädä tält päivältä ja palaan todellisuuteen. Onneks on palkkapäivä perjantaina, sieltä ei kyllä ihan miljoonia tule... :D Ehkä jonain päivänä mun haaveet toteutuu...

Jaaha, tuli nyt sitten se kuvaton postaus ja vielä ilman mitään mielenkiintoista sisältöä :D Oli tylsää. Ens viikko taas ihan täyteen buukattu, katsotaan missä välissä sitä jaksaa kirjoitella. Heido!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti