Sivut

18. syyskuuta 2011

Tallikisat Lennillä... taas

Eilen oli tosiaan Lennin kotitallilla ne kisat, jotka oli kentän huonon kunnon ja vähäisen osallistujamäärän takia muutettu vaan tallikisoiksi. No, mentiin kuitenkin 70cm luokka, ja Lennin omistaja meni 50cm luokan, ja voittikin sen! Mä ehtisin hyppäämään verkassa vaan kaks hyppyä, kun omistajan piti päästä äkkiä verkkaamaan, kun hänellä oli kiire päästä radalle ja lähtemään lentokentälle. No, eipä haitannut etten ehtinyt sen kummemmin verkata. Lenni oli tosi hyvä radalla, ryhdikäs ja keskittyi hyvin. Perusradalla taidettiin saada kaikki laukat oikein alas, ja 2. vaiheessa Lenni jäi vaan yhden esteen jälkeen ristille. Rata oli tosi hyvä ja tasainen, vain 2. vaiheen viimeinen hyppy oli huono. Maaliviiva oli aika kaukana viimeisestä esteestä, ja kun vähän raipatin poikaa niin se varmaan ajatteli että "perkele hanatetaan sitten maaliin!!!", kun se pukitti ja lähti kiitämään :D Mutta olin todella tyytyväinen suoritukseemme, kunpa viime viikonloppuna siellä Laitilassa olis mennyt yhtä hyvin! No, tästä on hyvä jatkaa =) Radan jälkeen käytiin vielä maneesissa ottamassa muutama hyppy, kun tuo radan viimeinen jäi niin huonoksi. Saatiin kumminkin hyvät viimeiset hypyt ja jäi hyvä fiilis.


Tänään olin myös ratsastamassa Lennin, mutta olin aika laiskalla päällä ja muutenkin pyöri mielessä kaikkia tyhmiä juttuja, niin en jaksanut ratsastaa kunnolla. Kävelin vain raviradan kerran ympäri, ravasin hetken ja laukkasin muutaman kierroksen molempiin suuntiin, otin loppuravit ja lopetin. Lenni oli varmaan ihan tyytyväinen, kun ei joutunut kunnolla töihin!

Nyt tuli taas vain tällainen lyhyt postaus, kun en ole viikonloppuna oikein mitään tehnyt. Ehkä ensi viikko olisi tapahtumarikkaampi ja saisin tännekin jotain mielenkiintoista kirjoitettavaa. No, sen näkee sitten. Heippa!

6 kommenttia:

  1. voitko tehdä joskus varustepostauksen omista ratsastusvarusteista?

    VastaaPoista
  2. Heh no voinhan mä, ei mulla kyllä niin paljoa tai ihmeellisiä varusteita oo, mutta joo =) Ens palkkapäivän jälkeen voi olla vähän jotain uutuuksia ;D

    VastaaPoista
  3. Jouduit mun uhriksi! tsekkaas http://jaxenelamaa.blogspot.com/2011/09/viime-paivina-santtu-on-ollut-aivan.html :)

    VastaaPoista