Sivut

14. syyskuuta 2011

Turhaa lätinää vol.3

Varoitus, nyt tulee lyhyt ja tylsä postaus, olen just menossa nukkumaan eikä mulla edes ole mitään ihmeellistä kerrottavaa, kirjoitanpahan nyt huvikseni, että edes joskus tulisi postauksia! Eilen olin ratsastamassa Lennin, mun piti aluksi ratsastaa ihan kunnolla, ulkona satoi ja olisin mennyt maneesiin, mutta sepä oli tietenkin varattu niin että oisin ehtiny mennä vaan joku puoli tuntia. Menin sitten kentälle, kun sade taukosi just sopivasti hetkeksi, menin askellajit läpi ja annoin olla. Lenni oli vielä yllättävän nöyränä, joten olin ihan tyytyväinen. Se oli muutenkin ihmeen kiltti hoitaessakin, ei kenkkuillut eikä pelleillyt yhtään! Ehkä sekin alkaa pikkuhiljaa aikuistua :D

Meillä piti olla nyt viikonloppuna Pedantissa estekurssi, niinkuin kerroinkin, mutta sitä jouduttiin taas siirtämään. Mennään siis Lennin kanssa sen kotitallin seurakisoihin hyppäämään 70cm lauantaina. Osallistujia on tulossa varmaan huimat 10, kun viikonloppuna on jo kahdet isommatkin seurakisat tässä ihan lähistöllä. Lennin omistaja on kuitenkin juuri lauantaina lähdössä matkalle, eikä oltais ehditty noihin muihin kisoihin. Harmi, sillä toiset olis olleet Keiramolla ja siellä olisi ollut hiton hyvät palkinnot! Toisaalta, ehkä mun ei kannata haaveillä niistä palkinnoista... Paitsi niistä lohdutuspalkinnoista, joka viime viikonloppunakin saatiin!

Huomenna Pedantiin estetunnille, varmaan taas Mummoilemaan =) Toivottavasti tulis joku kuvaamaan, niin saatais tähänkin blogiin jotain eloa...

Se oli siinä, varoitin kyllä! Heippu =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti