Sivut

15. kesäkuuta 2012

Vihdoin täällä!

Nimittäin uudessa, "omassa" kämpässä! Kolmas yö takana ja ihan jees tämä on. Pakko myöntää, et on kyllä pikkasen koti-ikävä... XD No, ei ainakaan olla vielä tapeltu Lindan kanssa ja kaikki on ihan ok, eli kai tänne pikkuhiljaa alkaa kotiutua. Vaikka mun koti on kyllä edelleen ja tulee aina olemaan äitin ja iskän luona =) Pistän nyt pari huonoa kännykällä otettua kuvaa tästä lootasta.

Mun huone

Kylppäri

Mitäs muuta... Tällä viikolla ei oo vielä ainakaan mitään ihmeellistä tapahtunut, oon ollut vaan töissä ja tuonut viimeisiä kamoja tänne kämpille. Maanantaina olin kaverillani Senjalla yötä ja katsottiin vaan pari leffaa, seuraavana päivänä käytiin sit salilla ja tulin purkamaan mun tavaroita ja olin ekää yötä täällä. Eilen torstaina kävin ratsastamassa Lennin, kävi sitten hienosti ja unohdin kypärän kotiin ja mietin vaikka kuinka kauan, et uskallanko mennä ilman vai en. Päätin sit mennä, kun en ollut pitkään aikaan ratsastanut kunnolla. Ei sit kuitenkaan tehny mitään kovin ihmeellistä, käynnissä ensin voltteja ja pysähdyksiä, sit verkattiin ravissa ympyröillä ja tehtiin taas vähän pysähdyksiä. Lopuksi sitten ihan perus laukkatyöskentelyä. Lenni oli hieno, mutta edelleen suusta sellanen ihmeellinen, kova ja sitkeä. Se meni kuitenkin oikein kauniisti ja ryhdikkäästi ja keskittyi hyvin, vaikka välillä näkikin mörköjä, kuten puskasta lentävän pikkulinnun...

Nyt mulla onkin KOKO viikonloppu vapaa! Jippii =) Tänään ei ilmeisesti mitään kummempia ohjelmassa, huomenna viimeiselle tunnille ennen kesätaukoa ja illalla kenties jotain juhlinnan poikasta. Sunnuntaina taas Lenneilemään =) Hyvät viikonloput lukijoille!

3 kommenttia:

  1. kivan pinkki suihkuverho! :D ootko muuten menossa ens ke niihin harjoituskilpailuihin kartanon tallil? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah joo se on kiva :D En tiiä vielä, tullaanko Lennin kanssa, tänään se selviää :D

      Poista
  2. Sinulle on haaste :)))
    http://sallaonpesukarhu.blogspot.fi/2012/06/haaaste.html

    VastaaPoista