Sivut

28. huhtikuuta 2012

Kesä tulee

Jippii, aurinko paistaa täydeltä taivaalta ja mittari näyttää auringossa +25. Kesä tulee, toivottavasti maanantainakin on yhtä hieno ilma, kun juhlitaan vappua. Mulla piti tänään olla autokoulun 2. vaihe, mutta se kosahti yhteen juttuun, en jaksa selittää. Olin siis peruuttanut mun tän päivän tunnin, mutta aamulla äiti kävi tallilla kysymässä, jos sittenkin pääsisin tunnille. Kyllähän se kävi.

Tällä kertaa meninkin Pasilla, jolla oon joskus silloin muinoin mennyt, kun kävin TR:llä, muttei oikein ollut mitään muistikuvaa millainen herra olikaan. Meillä oli puomitunti ja tehtiin aika yksinkertaisia tehtäviä. Alkuun en saanut minkäänlaista tuntumaa poikaan ja jolkoteltiin vaan menemään. Loppua kohden alkoi meno tuntuakin jo joltain, mutta vähän jäi laimea fiilis. Kovin sai tehdä töitä, mutta tuloksia ei kyllä sen kummemmin näkynyt. Ens kerralla sit paremmin =) Huomatkaa kuvissa mun ilme, näytän siltä että tähän on hitsin kivaa!!




Koikkeliini :D















Jeppis. Valmistaudun tässä just viettämään iltaa, perinteistä tiedossa elikkä Amarillon valloitus. Huomenna katsomaan Artukaisiin kisoja ja huoltamaan ripsiä. Palaillaan taas =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti