Sivut

15. huhtikuuta 2012

Pitkästä aikaa valmennuksessa

Nonniin, täällä ollaan. Viikolla ei muistaakseni tapahtunut mitään ihmeellistä, olin vaan töissä ja hengailin. Torstaina ja lauantaina liikutin Lennin, torstaina mentiin vaan aika kevyesti eikä tehny ihmeempiä. Perjantaina olin töissä ja sen jälkeen illan KOTONA ekaa kertaan varmaan muutamaan kuukauteen. Ei tehnyt ollenkaan pahaa!

Lauantaiaamulla oli sitten Matin valmennus Lennin kanssa. Lenni oli aika kiva alussa, meni kivasti eteenpäin eikä jännittänyt kauheasti eikä tehnyt mitään temppujaan. Alkuverryttelyn jälkeen aloitettiin neljän kavaletin "sarjalla", johon tuli väliin aina yksi askel. Tätä tultiin molempiin suuntiin, mulla oli vaikeuksia saada hevonen suoraksi linjalle, oltiin aina jommassa kummassa reunassa ja tultiin väärässä laukassa ulos, mutta positiivista tässä oli se, että päästiin melkeen joka kerta tulemaan oikein kivassa ja tasaisessa rytmissä. Sitten tultiin tuota sarjaa korottaen ja siihen yhdistellen joitain suhteutettuja linjoja ja lopuksi rataa.

Valmennus meni kokonaisuudessaan kai ihan jepasti, mä vaan itse sählään siellä selässä aina niin paljon, että oikeen ärsyttää. Keskityn ihan vääriin asioihin ja kaikki tärkeä unohtuu. Kokeiltiin muuten Lennillä martingaalia ekaa kertaa ja se jääkin nyt sit ilmeisesti käyttöön. Kuvia tai videoita ei nyt ole, kun mun kamera on vanhemmilla Lapissa mukana =(

Jeppis jee... Ens viikko menee taas perinteisesti töissä, huomenna mulla on autokoulun toisen vaiheen arvioiva ajo ja Lenni, torstaina myös Lenneilyä ja sunnuntaina olisi sitten vuorossa ne Raision kisat, jossa hypätään 80cm. Jos nyt tällä viikolla alkais niitä kuviakin saamaan...

Pakko pistää jotain piristystä tähän postaukseen, vaikkei nyt siihen liitykään. Lenni balettitanssijana =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti