Sivut

6. toukokuuta 2012

Sekalaisia kuulumisia

Heippa vaan taas, täällä ollaan... Viime postauksesta on taas ikuisuus aikaa. Vappu oli ja meni melko riehakkaissa tunnelmissa, sitten mulla alkoi se valmennuskurssi ja oon vaan käynyt töissä ja yrittänyt lukea. Lennin kävin ratsastamassa perjantaina ja eilen lauantaina olin tunnilla. Tällä kertaa alla olikin uusi tuttavuus, SUOMENHEVONEN Lenttu. Oon suokilla ratsastanut varmaan joskus kymmenen vuotta sitten, ja oon suhtautunut niihin vähän... No, sanotaan nyt vaikka varauksella.

Aloiteltiin verkkaamalla ravissa itsenäisesti, jonka jälkeen alettiin tulemaan puomitehtävää ravissa ja jatkettiin siitä sitten soveltaen kaiken näköistä. Lenttu olikin oikeastaan positiiven yllätys, ei ollenkaan sellainen etupainoinen jyrä, vaan mukava pikku pakkaus. Vähän mulla oli hakemista siihen ponimaisuuteen, ja jotkut hypyt oli aika kökköjä, kun Lenttu vähän epäröi ja mä vaan yritin roikkua siellä kyydissä, mutta saatiin myös hyviä pätkiä. Antaa kuvien ja videon (video taas vielä työn alla) puhua puolestaan =)




(c) Janita Tiainen

Muikee ilme :D (c) Janita Tiainen

(c) Janita Tiainen

Katse eteenpäin? (c) Janita Tiainen


Sellasta tällä kertaa. Nyt ois seuraavaks ohjelmassa Lennin ratsastus ja yritys ehtiä takaisin ennen Suomen peliä. Pakko muuten sanoa vielä, olin eilen lauantai-illan kotona ja perjantainakin lähdin enne kahta kotiin! Ennenkuulumatonta. Mutta joo palaillaan taas joskus vuoden päästä. Moiks =)

2 kommenttia: