Sivut

28. marraskuuta 2011

Masentava maanantai

Jepjep, oli siis tosiaan aika rankka viikonloppu takana, vaikken siitä oikeestaan mitään tänne kirjottanutkaan, ja tänään aamulla uni vei kyllä koulusta voiton. Nukuin siis melkeen kolmeen asti päivällä, väsytti ja masensi vaan niin paljon. Tänään ratsastin Lennin, kokeilin sillä ekaa kertaa gägi-kuolainta, kun se on nyt testissä estekuolaimeksi. Se tuntui ihan hyvältä ja Lennikin hyväksyi sen aika kivasti, itsellä oli vaan vähän vaikeuksia pitää kättä vakaana sen kanssa, mutta ehkä se on vaan tottumiskysymys. Ens viikolla testataan sit vielä hypätessä, miltä se tuntuu.

Nyt kun angstaamisen makuun tuossa alussa pääsin, niin jatkanpa sitä lisää. Mulla on nimittäin hirveä ongelma, mulla ei ole rahaa. Tai siis, kyllähän mä nyt käyn töissä ja mulla on rahaa, muttei tarpeeksi. Nimittäin hevoseen. Mun elämäni hevonen on laitettu myyntiin, eikä mulla ole rahaa ostaa sitä.

<3

Hevonen on siis Pedantin entinen tuntiheppa Hobbis, jolla hyppäsin muunmuassa ekat estekisani. Ratsastin sillä viime ja tämän vuoden puolella aika paljon, ja sen kanssa oppisin esteratsastuksesta ihan hirveesti. Hobbis on 13-vuotias, iso, kaunis, söpö ja kiltti ja kaikinpuolin täydellinen hevonen. Se hyppää ihanan helposti, ja osaa kouluakin vissiin vaativalle tasolle asti. Sillä on hypätty jotain 150 luokkia, ja tänä vuonna se hyppäsi Turun Maljan ja on vaan yksinkertaisesti niin ihana ja hieno hevonen, että itku tulee kun sitä ei ole mahdollisuutta ostaa. Tänä keväänä Hobbis jäi pois tunneilta, kun sillä alettiin treenaamaan ja kisaamaan, mutta oon sentään saanut nähdä sitä aina tallilla, vaikken ratsastamaan oo päässytkään. Jos se myydään niin en varmaan näe sitä enää. Elämä on niin epäreilua =(

Hopsu ennen kuin tuli Suomeen

Niin että jos joku haluaa ostaa mulle hevosen ja sponssata ylläpitoa, niin viestiä vaan! :D No joo... Nyt ku aloin avautumaan niin tekis mieli avautua lisääkin kaikista huolista, mutta en viitsi mitään henkilökohtasuuksia tänne kirjoittaa, eli ehkä tä angstaaminen jää sit tähän... No mutta, mulla on huomenna vapaapäivä, tai siis ei ole töitä eikä heppailuja, jei! Pitäisi ainakin kirjastossa käydä, ja tässä muutaman päivän oon aatellut, että pitäisi vihdoin saada itseään niskasta kiinni, ja mennä varaamaan tatska-aika! Saa nähdä jos uskallan...

Olipas nyt taas jotenki turha ja sekava postaus, mutta toivottavasti kelpaa... Katsotaan mitä viikko tuo tullessaan ja mistä jaksan tänne kirjoittaa, mutta loppuviikosta tulee sit ainakin kisapostausta ja muita heppajuttuja =) Ensi kertaan!

3 kommenttia:

  1. Voi kurja ton raha-asian kans :( Sitä rahaa ei oo ikin ku tarvittais.. Onneks sentää oli jotai piristävääki ajatusta lopussa :) Jakselemisia!

    VastaaPoista
  2. ähh harmillista :/ ja pakko yhtyä että toi Hobbis on aivan mielettömän hieno!

    VastaaPoista
  3. Niimpä, lottovoittoa odotellessa... Se on hienoin..!

    VastaaPoista