Sivut

21. kesäkuuta 2011

Heppailua ja shoppailua

Terppa!
Kuten otsikko kertoo, eilinen ja tämä päivä meni shoppaillen, ja tänään olin koulutunnilla Pedantissa. Menin Ellillä. En ollut pitkään aikaan mennyt sillä, ja se oli alkuun tahmea eikä reagoinut pohkeeseen. Sitten Marjo-opettaja käskikin mun ottaa kannukset käyttöön, ja Elli kulkikin paljon paremmin sen jälkeen. Tehtiin tunnilla pohkeenväistöä ja siirtymiä ravin sisällä. Loppua kohden meni ainakin omasta mielestäni ihan kivasti, Elli keskittyi ja oli melko rento. Ellin laukka olikin paljon töyssyisempi kuin muistin!

(c) Janita


Eilen ja tänään olin siis tosiaan pitkästä aikaa vähän ostoksilla =) Eilen olin Lindan kanssa kiertelemässä alennusmyyntejä, ja matkaan tarttui aurinkolasit, ihanat sandaalit ja alusvaatteita H&M:stä, laukku ja luomupuuvillainen t-paita Ginasta, sekä "hätävaratossut" OneWaysta.

Ihanat kenkulit <3


Tänään mulla ei siis ollut aikomuksissa ostaa mitään, mutta kun kävin kaupungilla etsimässä kameralaukkua odottaessani Mimiä, niin jotenkin vaan ajauduin vaatekauppoihin ja Seppälästä tarttu mukaan rannekorut ja ihana heppakoru, joka mun oli pakko ostaa vaikkei se mikään kovin tyylikäs olekaan :D En muuten ikinä löytänyt sitä kameralaukkua =( Tänään saapui myös tilaamani IHANAT farkkuratsastushousut Horzelta. Rakastan niitä =)



 
Söpö heppakoru





Horzen housut

Eipä tähän hätään sitten muuta! Huomenna on tiedossa hammaslääkäri(!), johon heti perään toinen lääkäri ja siitä suoraan töihin =) Kuullaan taas!

Tämän blogitekstin avulla osallistun Horzen bloggauskilpailuun ja minulla on mahdollisuus voittaa 500 euron lahjakortti Horzen verkkokauppaan, www.horze.fi

5 kommenttia:

  1. tuitui noi sun ostokset :) ja hah, on ellil tommonen etupainoinen ja töyssyinen laukka :D

    VastaaPoista
  2. Jep, varsinki toi heppakoru on ihana <3 :D Ja se laukka tuntus kauheelt aluks, en yhtään muistanu et se oli tommonen :D

    VastaaPoista
  3. Pistä kuva sust nois housuis ;)

    VastaaPoista
  4. ps. poista asetuksist tää et täytyy eka vahvistaa sanat ennen ku pystyy lähettää kommentti, se on ärsyttävää :D mulla oli sama mut poistin, vaik varoiteltii et tulis mahdollisesti roskapostii mut ei oo yhtää tullu. ja jos tulee ni voi aina ottaa takas :D

    VastaaPoista