Sivut

16. heinäkuuta 2012

Kuulumisia

Hellou taas, teen nyt ensin tällasen lässytyspostauksen, ettei tuu yhtä sikapitkää! Jaa no mitäs sitä sitten lässyttäis... Eipä tässä taas mitään ihmeellistä oo tapahtunut, ei olla kauheesti päästy hyppelemään Lennin kanssa ja Artukaisissakin on tunnit kesätauolla. Lauantaina oltiin Littoisissa hyppäämässä seuriksissa, mutta niistä lisää seuraavassa postauksessa. Ida oli noin viikko takaperin kuvaamassa meitä Lennin kanssa, laitan tähän nyt muutaman =)




"Mä en kuule suaaaa... Mä vaan näyttelen kieltää..."





Mitäs muuta... En muista oonko kertonut jo, mutten päässyt taaskaan mihinkään opiskelemaan... Haen kyllä vielä täydennyshaussa, toivottavasti tärppää, että sais ees jotai tekemistä vuodeksi, välivuosi ei nimittäin ookaan niin sairaan ihqua ja rentoa, kuin kuvittelin. Mutta joo. Jos ei nyt niin pakko ens vuonna tärpätä tai menetän toivoni ja oon Siwan kassalla loppuelämäni :D

Enää muuten alle 2 viikkoa mun 20-vuotissynttäreihin, jaiks! Tulee kiire teineillä, kun sitten oon "virallisesti" aikuinen, enkä teini enää! Jeah right... Juhlitaan meidän vanhempien luona kamujen kanssa, toivottavasti tulee kivat juhlat, eikä liian railakkaat :D No mutta joo, teen nyt vielä toisen postauksen ja jätän tän lässytyksen tähän! Helou =)

1 kommentti:

  1. Mut kaikkein eniten ootat et pääset huomenna kakkasi kanssa kattomaan kalenteria!!! T. Kakkasi

    VastaaPoista